Kelik-kelik :)

Saturday, May 7, 2011

pengalaman yg mengerikan..

ahoyy,,....
tadi aku gi pasar malam kat Tampin...time nak balek uh,,kete aku nak bertembung dengan kete lain....gila lar...alza tuh bai...canni,,apak aku tengah best2 bawak kete layan lagu faizal tahir-gemuruh*promote,,hehe*....tetibe...adelak kete alza nie..eeh,,makin ketengah pulak die...naseb baek apak aku sempat elak...kalu tak,,memang ke gaung sebelah tu jela terjun kitorang...gilaa2 r....kalau da terjun tadi...entry nie pon tak wujud g agaknye...huhh...seb baek selamat alhamdulillah....kalau nak diikotkan,,yang nie masuk kali ke-3 sipi2 nak xcden....yg first uh...apak aku nak potong lori..panjang gak lori uh*bukan treler ye tpi lori*...mmg spot baek punyer nak potong....apak aku tak pasan ade lori lagi kat depan lori tu*meaning::ade 2 lori,,oke*....arah brtentangan tu pulak ade motor,,punyer laju pakcik tu bawak*ish3,,merempit keje pakcik tuh,,haha*....last2,,apak aku sangkut kat tgh2 jlan...hahha...bedeghau daghah den*loghat nogori den dah klua*....


yang kedua plaks,,kat mane tah...area seremban r...dekat stesen lrt yg bru buat tuh...haaa,,,tau an...kat situ kan ade macam kona sikit tuh..haha...time tuh drive malam2...bru balek dr uma makcik aku....apak aku die bwak kete pandang line tgh tu...*panduankan,,xkan nak pndang awek kncing bediri plak,,adoyy*....tetibe kat kona uh line tuh terus jer...apak aku follow je lar...tapi tu la...seb baek apak aku sempat ngelak...n seb baek kete myvi tuh selow*teruk lak ai bahse aku,,haha*.....kalu tak memang dah berdentum r kete aku,,myvi tu,,pakcik aku folo tang blakang dgn 2 buah kete blakang myvi uh....masuk paper da tentu kompem...haha...memasing follow rapat gilaa2....haha


papepun...aku tetap bersyukur kat Allah sebab dia dah duga family kitorang macam tuh...so,,sedikit sebanyak aku ade rase takot dan sekaligus menunjukkan bahawasanya aku masih lagik manusia biasa....haha...pengalaman ngeri yg tak dpt aku lupekan...phiuu...






p/s : :   aku harap takde pape jadi kat aku...sebab aku tak bitau die pape g...hehehe

No comments:

Post a Comment