Kelik-kelik :)

Wednesday, May 11, 2011

sedih sangat2

arini aku sedih gilaa2....aku pun tak tau lar ape dah jadi dengan dunia nie....bukan aku nak ceritakan keburukan orang tapi aku dah tak tahan gilaa2....hari2 aku kena tengking,,kena herdik,,kene caci,,kena hina,,,korang tau dengan sape...dengan adek aku sendiri....darah daging aku sendiri...dia anggap aku ni macam orang lain....die buat aku macam aku menumpang dalam rumah nie....sumpah aku kate aku sakit hati sangat2....aku dah tak tahan....kesabaran aku pun ade had die...jangan ingat marah kau jer....skang nie aku sabar jer...sebab aku kenangkan org kate.."orang sabar disayang tuhan"....aku tahan jer selagi aku mampu.....tapi semakin aku sabar semakin menjadi2 perangai dia....sepak aku....suruh budak2 kecik pggil aku macam2....ya Allah,,aku tak tau die fikir aku nie ape...mungkin nyawa aku,,hidup aku ni tak bernilai sangat kan..??


takpelah...nak buat canne...time aku lahir dulu pun orang selamatkan...maksud aku,,sblum aku lahir...ade masalah...aku lemas dalam perut...kenapa lah doktor tuh selamatkan aku...kan lebih baik aku mati jer...takde orang yang akan sakit hati dengan aku....tapi..bila aku fikir balik...kalau aku mati...aku mungkin takkan dapat sahabat yg setia jadi kawan aku....macam suhaila,,syakira,,farhana,,ayu,,khalaf......dan semuanye...aku bangge jadi kawan korang semua...walaupun aku menyesal dengan kehidupan yang aku jalani sekarang...tapi dengan adenye kawan2 aku tuh...aku lupe segala masalah aku...
trimas banyak2 yer....hope korang akan jadi kawan aku sampai aku mati......


so,,aku nak nasihatkan kat sesape yang bergelar adek atau sesape pun...kalau korang buat adikberadik korang sakit hati...mintak maaf cepat2 yer....kalau dah terlambat nanti susah.....
(T_T)






p/s : :   tah pebende aku melalut pun aku tak tau r...fikiran aku tengah berkecamuk skang nih...daaaaa

No comments:

Post a Comment