Kelik-kelik :)

Tuesday, May 17, 2011

tink tonk

ahoyy....waaaa,,,sebenarnye aku tak tahu nak post ape arini...aku tengah sedih sangat2...nak pikir idea baru pun takde mood....*wahh..aku dah pandai gune perkataan "mood" lorh,,hehe*....so arini aku memang tengah blank sangat2 sebab aku asik fikir pasal dia....
adooohhhaiiiii,,,kenapela tak boleh nak lupekan dia...penat aku cube lupekan dia tapi apesal tak boleh...baru nak lupakan dia ade jer yang mengingatkan aku...hurmm,,sedih,,sedih,,sedih....


there's no shoulder which i can cry on...there's no i can share my sad with...ayu dah masuk sekolah...gile susah nak jumpe...hurmmm....


dalam ingatan



aku cuma mampu luahkan melalui lagu jer....
dah la,,sebelum aku merepek meraban tah ape benda tah....bia aku stop sampai sini dulu...ade idea baru aku post lagi lah...pinpinnnn....selamat tinggal.....

No comments:

Post a Comment