Kelik-kelik :)

Wednesday, May 18, 2011

Tugas Aku Kat Dunia Ni...

ahoyyy....
haha..tengok tajuk aku..tah pape tah..hehe...okay skang nie..aku nak cerita sikit dengan mgkome2 suma...haha...
setelah aku fikir secara dalam2 sedalam lautan antartika*tiputipu,,haha*...aku fikir dah panjang2...hari ini,,18 may 2011,,aku baru sedar dari tidur*maksud aku dari khayalan,,bukan cam tidur waktu malam tu yer*...selama ni aku fikir yang Allah tu tak adil dengan aku..yelah,,semua orang yang aku sayang..aku suka..aku cinta...masing2 buat dont know je dengan aku...so,,maafkan aku ya Allah...sesungguhnya aku manusia yang tak pernah terlepas dari melakukan kesalahan...


Ucapan "terima kasih" dari seseorang yang membuatkan aku sedar...walaupun takde sorang pun yang mampu buat aku happy..tapi sekurang2nya,,waktu diorang sedih..aku mampu membuatkan mereka senyum kembali...insyaAllah...so,,meaning sekarang aku dapat job baru...dimana aku kena membuat kengkawan aku tersenyum walaupun aku nie agak pelik sikit...*tink,,point silap tuh..haha*...walaupun aku tak dapat cinta dari insan yang aku tunggu selama 4 tahun...tapi aku tak kisah...sebab aku akan jadi gembira bila kengkawan aku gembira*again*...hahaha






p/s ::  ayat tunggang langgang sebab idea aku dah terbang...addooiiii....

No comments:

Post a Comment