Kelik-kelik :)

Thursday, May 12, 2011

bestnye diorang happy =)

ahoyy everyone...arini aku hepi sangat2 sebab frend aku sume happy...hahaha...betul ke aku tulis...lantak r...sebelum entry diteruskan..kalian nak tengok aku senyum camne...japjap....


nah,,tu dia...macam mintak penyepak je,,xoxo


haha...okeoke,,sambung...arini macam2 cite happy yg aku dapat...salah satunye kawan aku dapat abg angkat baru...wahwahh...sempoi hang...tapi xpe sbb aku tau abg angkat die baek...sebab aku kenal die...hehehe...

btw,,berita paling happy arini adalah...kawan aku paling rapat call aku...die da masuk skull la...form 6(lower)....waaaaaaaaa,,,rindu gilaa2 kat dia...excited aku dgr sore dye tadi...memang aku menjerit kuat gak r...hehehe...hilang sopan santun aku sebagai wanita melayu terakhir...*pergh,,ayat aku..riak sungguh..haha*....banyak story aku nak share ngan die....tapi takpe...aku tunggu kau balek umah....boley borak puas2....

haiii,,,bagi aku takde ape yang boleh menggembirakan aku selain dari kegembiraan kawan2 aku....haha,,sayang korang slamenye....


p/s ::  entry aku pendek lagik...adessss!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment