Kelik-kelik :)

Monday, June 6, 2011

Top 5 International Band (my opi)

ahoyy...haha..okey,,hari ni aku nak cerita pasal top 5 band yang paling aku minat..international okay...so,,ranking ni takde kene mengena langsung dengan radio,tv,telegraf,teletubbies...sume tuh la...ini just aku punyer...hahaha...okeyh,,aku listkan depa ni semua...bace2...taknak bace ko pangkah...oh,,btw,,kalu ade lagu yg bisingkan korang..sile tutup ye,,ade di bawah sekali...*playlist baru loe..hehe*...3..2...1....




5) The Script...




okey...band nie dianggotai oleh Danny O'Donoghue,Mark Sheehan dan Glen Power...band nie pon aku baru kenal lepas aku dengar lagu die "The Man Who Cant Be Moved"...pergh,,memang best giler lagu tu...so aku pon youtube-ing lagi lagu2 dorg...memang best..yang paling aku suka dengar lagu "We Cry" n "Breakeven"...




4) Good Charlotte






okay,,band nie pulak aku start kenal bile aku tengok astro hitz...mv lagu "Dance Floor Anthem"...band ni rase aku die bawak style punk-rock kot...upss,,lupe...band ni ade 5 member..Joel Madden,Benji Madden,Billy Martin,Paul Thomas and Dean Butterworth...lagu2 die memang gempak der...




3) 30 Seconds To Mars






haa...ni band aku suke...ahli kumpulan die adelah Jared Letto,Shannon Letto,Tomo Milicevic dan Matt Wachter...band ni aku minat sebab gaya diorg dalam mv...band nie memang gempak r...lagu2 die,,,fuhhh....mmg takley nak kabo ler...nak tau..cari kat yt...haha




2) Paramore




haaa...at last,,ade gak pompuan aeh,,..hehe...band ni dianggotai oleh Hayley William,Jeremy Davis,Josh Farro and Zac Farro...band nie aku suka sebab die unik...aku suka bila dengar lagu diorang tajuk "Misery Business"...Hayley William,,credit untuk kau sebab kau cute seyh,..haha...smpai sekarang aku masih cari vcd Riot!! tapi tak jumpe2...fuuu....




dan sekarang...band yg berada di first place...drumroll....dudududuududu




1) My Chemical Romance






hahaha...band nie memang aku suka gila2 lar...dianggotai oleh Gerard Way,Mikey Way,Ray Toro,Frank Lero and Matt Pelissier....genre yang diorang bawak rock-punk,glam metal,gothic rock...alaa,,,korang tengok cara pakaian diorang pon boleh tahu...1st time aku dengar lagu band ni "Welcome To The Black Parade"...dannn,,same jugak cam paramore tadi..aku tak dapat beli vcd die...mahal doe..dan sekarang aku try cari vcd die ta jumpe...laris la gilaa...haha...walau ape pun...aku suke tengok Gerard Way aka lead vocalist(tengah dalam gambar)....comel siott....dapat pakwe muka camtu kan bagus..haha...








haa,,itulah top 5 band yang aku minat...memang lagu diorang jer yang penuh...baik dalam handphone,,baik laptop...naik hafal dah aku lagu2 diorang...haha...so,,kalau korang pon minat salah satu band nie...baguslah...xoxo..kalau ada masa...aku akan buat artis2 lain pulak okay...maybe Malaysia,Indonesia or Singapura...tapi top 3 jer tau...sebab aku kureng sikit bab muzik negara sndiri...haha...kkk,,,adiosaa








p/s ::  blom beli ps3 lagik...bising r,,ps ps ps...(~~,)

No comments:

Post a Comment