Kelik-kelik :)

Friday, June 24, 2011

Minggu Ta'aruf Di CFS IIUM PJ

ahoyy,,,lamo doh saya tak mengapdet blog nie..haha...bahasa aku jahanam dah..heheh....so,,aku memang happy gilaa2 kat CFS IIUM PJ...dan terpakse pindah ke Nilai punye...tapi sebelum citer panjang...hahaha...aku citer lebih kurang jelah kat PJ tuh...


first day kat CFSIIUM PJ...memang cuak abes lar...dengan macam2 perangai manusia yang aku jumpa...so,,terpakse aku buat muka bodoh...duduk tunggu no kena panggil..haa,,korang ingat hospital dengan bank sahaja ke yang ada no giliran...UIA pun ada okay..hahaha....so,,time registration memang cuak sebab first,kena masuk dewan sendiri..maybe diorang taknak bagi crowded dalam dewan AL-MALIK FAISAL*kot,,hehe*...then second,,dengan sijil kokurikulum aku belum certified lagi..third,,sijil berhenti sekolah aku tinggal...pergh,,nasib baik aku dapat sister...kalau dapat brother,,segan la doe..haha...memang banyak kaunter yang kena lalui lah...chiwahhh...


malam tuh ade briefing untuk semua kos..no no..petang actually,,malam pulak ade briefing untuk APT,EPT,FKT & TeNT...sorry,,aku shortform...ni yang full...APT=Arabic Placement Test,EPT=English Placement Test,FKT=Fundamental Knowledge Test(fardhu ayn) n TeNT=Tilawah Test*nama panjang aku lupe,,hehe*...then,,hari ahad tuh bermula lah exam kitorang...yang aku tak tahan tuh time APT aka Arabic Placement Test...die kate.."sume boleh tulis nama,matric id,bla bla bla...sapa yang xde basic arab tuh boleh keluar"...hah,,ambik kau...setengah dari dewan tu keluar...memang sengal tapirla...haha...


malam ahad tuh ade "WELCOMING AND BAI'AH CEREMONY"...event ikrar pelajar baru ke CFSIIUM tuh...memang best gilaa2 aku cakap...memang bersemangat la budak2 nie...cara ikrar dia pun beza sangat2...ada rentak dia sendiri...youtube-ing la...hahaha...lagu CFSIIUM memang mantOp lar...ala2 nasyid sikit tapi english okay...nak dengar,,play bawah ni..






haa,,so,petang isnin tu kitorang kena fly ke CFSIIUM NILAI CAMPUS*cam naik kapal terbang je,,padahal naik bas jeh,,hehe*....


kkk,,aku stop sampai sini..haa,,kalau korang nak tau CFSIIUM Nilai tuh cammane...lu orang tunggu la bhai...hahahahha


adiosa

No comments:

Post a Comment