Kelik-kelik :)

Monday, June 13, 2011

Aku sEdang d0wn abEs..!!

ahoyy,,huhu....arini aku memang tengah down giler2 lar...14 jun..kan cek rayuan upu...pergh,,tak lepas la doe....aku nak je menjerit..lari satu kampung...pastu menjerit perkataan2 yg carut-marut tuh...haha....nak je aku buat..tapi apekan daya,,aku hanyalah seorang awek yang sangat pemalu dalam diri....chewahhh...serius...dalam otak aku tadi...suicide,,suicide,,suicide....


memang aku dapat UIA tapi...yang aku tunggu upu tu memang aku punye universiti yang paling nak sangat join...tapi apekan daya,,aku hanya seorang manusia yang sering diuji oleh PenciptaNya.....so,,,ape yang aku boleh buat adalah SABAR....fuuuu....so,skang aku tgh tunggu surat tawaran dari UIA...aku memang kompem masuk situ but the letter was too late...sampai buat aku was2 nak tunggu lagik dah...*ayat aku cam pelik jer,,,sori r*...


haha..susah2 kang aku mintak je universiti kat oversea kang...lagik best...takya jumpe Mr R lagik...balik2 je malaysia..buat2 tak kenal jer kat die...haa??...ape??...korang kata aku kejam lau buat camtu...weyh,,die lagi kejam tawu...UIA ni sebagai tempat aku untuk pergi ke luar negara jer...aku amek dip kat malaysia and insyaAllah aku akan amek ijazah kat oversea...itupun kalau ade sponser* dan Allah mengijinin gw....


haa,,tengok...aku da pulih da...lepaskan kat blog membuatkan aku happy sket...sket je kot...hahaha...papepun...aku akan buat yang terbaik kat UIA nanti...insyaAllah...dan kalau aku dapat sambung belaja kat oversea...orang pertama yang aku akan bagitau adalah KAU...hahaha...




aDiosA

No comments:

Post a Comment