Kelik-kelik :)

Monday, June 13, 2011

UIAM....im coming...!!!!!

ahoyy...haha
wahwahhhh...lagik berapa hari je nak pergi merantau...ayat cam nak pegi jauh jer..haha..padahal kat pJ jer kot...heheheh....tapi merantau la jugak...tak pernah2 aku duduk asrama*tiputipu,haha*...pasni aku duduk asrama...setahun setengah lak tuh..seb baek ade cuti lame...hahaha...


the truth is,,aku takut sangat nak pegi situ...haha...dah la universiti islamic...so,,agak kekok untuk aku..bukan ape..aku bukannye baek mane pun...heheheh*tapi takdela sampai jauh menyimpang..heheh*...argh,,makin lame makin debar2 lak rasenye...haish...heheh


so,,aku akan ke CFS PJ on 18 june...then maybe aku akan kena transfer ke CFS NILAI...dan habis jer setahun setengah tu maybe aku akan ditransferkan lagi sekali ke CFS PJ atau UIA GOMBAK....fuuu,,,cam pelarian lak...hahaha...tapi memang aku harap sangat3 dapat transfer ke CFS NILAI...sebab kat situ seronok..NS tetap no 1 lar..haha..the best state ever..






p/s ::   teruja giler nak jadi budak U nieh...haha...

No comments:

Post a Comment