Kelik-kelik :)

Tuesday, June 14, 2011

Kenapa Kau "Single" Lama Sangat???

ahoyy,,(^_^)v


ape cerita dengan tajuk entry aku kali ni...haha...takde la...gilaa2 ramai sangat tanya aku dengan soalan atas tu...dan jawapan aku hanya satu..."ENTAH"...heheh...
so,,memang trend zaman sekarang ni kan,,orang asyik tukar2 pasangan...tapi aku...lagi best single...hahaha...so,,ni sebab kenapa aku single lama sangat3...yang pernah tanya aku soalan ni...wajib baca entry nie...hahaha


salah satu sebabnya adalah...aku dah mula hilang rasa percaya kat lelaki...dah banyak kali an kena gantung tak bertali...so,,aku dah macam tawar hati nak couple2 nie...kalau korang nak kawan tuh tak kesah lah...bak kata pepatah melayu,"woman heart a fragile,,once broken cannot be fixed"...hahaha...cam hampeh jer pepatah aku...hehe


yang kedua sebab aku ni jenis yang pemalu gilaa2...kalau ajak jumpe pun aku akan bagi 1001 macam alasan...hahaha...yelah,,aku nie budak kampung...so,,agak terbatas sikit la pergaulan aku tuh...hahaha...


yang ketiga,,aku ni suka bagi satu syarat kalau ade orang yg nak kapel ngan aku..syarat die,jangan call aku malam2...hahaha...sengal dowh aku nih...aku bagitau korang satu rahsia...kalau aku dapat call dari lelaki pada waktu malam...sebelum aku angkat phone,,aku akan maki hamun dulu orang tuh...and lepas die hangup..satu je ayat aku..bangang...hahaha


yang keempat aku sebenarnya tak suka couple2 nie...yelah,,kita lebih terdedah dalam melakukan something bad*maaf sesiapa yang terasa*...cam jumpe,,pegang tangan..zina tuh...haha...pandang tentang mata,,zina tuh...ingat yer...haha..back to my point,,aku nie lagi suka kalau buat taaruf...contohnya,,kalau ade orang suka kat aku..dia mesti berani jumpe mak ayah aku dan mintak izin untuk kenal ngan aku...kira macam kena introduce yourself to my parents first...haha...tak paham sudah okay...


dan sebab yang terakhir,,aku masih menunggu MR R actually...dia seorang jer yang mampu buat aku tersenyum...walaupun die tak tahu aku sayang3 sangat3 kat die*ehh,,die tau la..abe RU gtau dio*...haha..tak kira lah...aku akan tunggu dia sampai ada berita yang menyatakan "dia dah kahwin"...and by that time,,kene google orang lain la pulak ye dak...tunggu laki orang buat ape..haha...parent aku pun kenal die...smart la..heheh




lagu ni khas untuk MR R...
izinkan aku mencintaimu by republik
sayang kau selamanya




p/s ::  sejak nak masuk UIA ni semakin banyak entry aku...hahaha

No comments:

Post a Comment