Kelik-kelik :)

Wednesday, June 8, 2011

bila senang kau datang,,bila susah kau hilang

ahoyy,,,haaa...tajuk entry aku tuh macam ada cerita di sebaliknya..kankankan...hahaha...
tapi takde pun sebenarnya,,xoxo...aku just nak pecah rekod entry sehari sekali...haha...boleh ke???


orang kate,"bila senang kau datang,bila susah kau hilang"...*cam berubah jer ayat nie,,lantak la*...hehehe....okay,,aku memang selalu wat camtu tapi aku tukarkan...so,,aku akan buat,"bila senang,hilang...bila susah datang"...hahaha...dan itu juga prinsip hidup aku...


aku suka orang yang kongsi kesedihan dan bukan kongsi kegembiraan..sebab bagi aku,,kegembiraan tu kita akan rasa sekejap jer...bukan selalu....dan kesedihan itu akan buat hidup kita lebih tabah dan kuat...


seriously,,kalau aku ade masalah..aku akan cuba tutup dan aku akan cuba sedaya upaya aku untuk selesaikan masalah tuh sendiri...so,,sesape yang keluar ngan aku takkan perasan...pernah ade kawan aku kata,"ko hepi je an...cam takde masalah"...tapi korang tak tahu perasan aku camne...heheh...


so,,janganlah korang tanya aku kenapa...sebab aku hanya ceritakan kehidupan aku kat someone yang aku betul2 percaya...tapi aku akan tetap pegang ngan prinsip aku,..hahaha










p/s ::   harap2 aku dapat uitm jejaoh...sabah,sarawak pon takpe...aku taknak jumpa mr R lagik....aku dah penat asik kachiwa ja teruih...huhuhu...

No comments:

Post a Comment