Kelik-kelik :)

Saturday, June 11, 2011

Top 3 Local Band(my opi)

ahoyy...haritu aku buat tentang international band...and now,,untuk local band pulak...top 3 band nie aku pilih sebab aku rasa depa ni boleh pergi jauh lagi...so,,without any furthur delay*bajet kat airport je ayat aku,,haha*....let's check who's the lucky band....






3) One Nation Emcees






group ni adalah juara gangstarz...musim keberapa aku tak pasti..hehe...O.N.E ni dianggotai oleh Kozae,Zydee,Mimi dan Jojoe...band nie memang best...aku suka dengar suara Mimi...comel jer...hehehe...band nie genre hiphop sket kot.....heheh






2) Grey Sky Morning




haa,,...perkenalkan grey sky morning....anggota band ni adalah Ejal,Ojex,Iwan,Yatt dan Ery....ini adalah indie band tak salah aku...kalau salah tolong betulkan...hehe...okeoke..band ni famous ngan lagu "Cinta Gila" yg jugak peberet aku...hahaha...enough for that..




and now for the 1st place winner....drumrole.... =)




1) Khalifah




sorry for the bad pic resolution...okay,,inilah die yg no 1...*ayat aku takley blah*....kumpulan ni baru keluar oven pun kot heheh...dianggotai oleh Yabang,Vai,Harry,Dino dan Tony.....lagu first aku dengar dari band ni "Cintaku Dewi Kamala"...lagu ni ade ala2 music tamil sikit...haa,,first tyme dengar macam apebende la kumpulan nie...tapi dah lame2 uh cam best lak...pastu aku terus follow band nie...lagu die sume best2...nanti aku nak cari cd die....tak beli2 lagik...byk banget lagunya di laptop gw...hahaha




okay folks...top 3 band yang aku minat..heheh...ape2 pun..harap khalifah menjadi band yang akan terus sukses dan keluar dengan idea2 freshie lagik...haha...so,,band2 lain tu..keep it up okayh...


ADiosA

No comments:

Post a Comment