Kelik-kelik :)

Thursday, June 16, 2011

Persiapan Ke CFS PJ

ahoyy...haha...arini memang letih gilaa2...tapi sebabkan aku sayang blog aku so tak salah kalau aku kongsi*lu langsi lu mati,,hoho*....so,,harini memang penat...memang tergesa2 lah kot...heheh...


first,aku g sekolah untuk ambil sijil kokurikulum n buat pengesahan untuk birth certificate and sort of...debar2 jugak r nak naik pejabat...fuuu,,seb baek lengang...acik seketeri tuh pandang aku cam tak puas ati jer,,lantak ko r...haha....rupenye sijil  aku tak siap lagi...huh,,pastu pengetua pun takde..hah,,memang amekaw lar...lame gak aku tunggu lam pejabat...boring+sejuk....pastu naik bilik guru..turun pejabat...naik balik kat bilik guru...sakit kaki aku...haha...tapi paling best,,aku terserempak dengan MR E...hahaha,,yang baca entry lepas2 maybe tahu sape MR E...hallamak,,ensem dah skang...sori la MR...kau tak kenal aku,,tu pasal aku tak tegur tuh..wekk wekk...


then,aku straight ke seremban...searching for bank muamalat...gilaa2 lengang r...naseb baek abg guard tuh comey...hehehe...so,,payment fees pon dibuat terus...kira memang selesai lah...afterward,,cari klinik untuk buat x-ray...minah india tuh tak paham loe..x-ray tak payah pakai form,,eeeh..nak jugak...aku cuma nak buat x-ray dan bukan medical checkup...last2...tunggu3..doktor pon tak sampai,,,ape lagi,,blah la..g cari kat tampin pulak...


malam,,packing sume barang2...aku g kedai makcik aku...salam2 meyh..tyme salam makcik aku tuh dia nanges...ececehh,,terharulah...heheh...thanks for pray for me.... =) ...so,,skang aku kompius....beg baju,,done...beg untuk books,,done...for shoes??
canne nak bawak kasut...huhu...penink2...tengoklah nanti macamane,,heheh


so,,maybe aku takkan dapat post entry untuk seketika,...bz,,bz,,bz...hahaha...
well,,this is it...going to futher my study...yeay...*padahal nak melalak nie,,xoxo*...
see ya guys later then...okay...


taraa~adiOsa

No comments:

Post a Comment