Kelik-kelik :)

Thursday, December 27, 2012

Rela bersama Pemimpin. Ehh??

Salaam,

Fuh, letih baq ang. Tadi pergi Perhimpunan Rela. Dia lebih kurang bagi ceramah jek. Alaa, sekejap jek bendanya. Apa yang boleh aku kata pasal ceramah-ceramah tu adalah fun and enjoyable. HAHA. Dan apa yang penting. Disaat aku mulai mencintaimu. Ehh. HEHE. Pembawakan budak, katanya. Disaat aku mula nak tertido AKA terlelap, dia mula main jerit-jerit. Dah la duduk depan speaker. Pergh. Memang agak nak buang speaker tu jauh-jauh jek. HEHEH.

So, start-start je ceramah dia. Aku macam, eh, bestlah dengar. Sangkaan meleset rupanya. Apabila dia mula menyelitkan isu-isu politik. Dikiranya anggota Rela berapa. Disuruhnya mengundi BN. And I was like, erghh, okay. Ini rupanya agenda tersembunyi Perhimpunan Rela ni sebenarnya. Dari mula memang aku dah agak. Tapi, bersangka baik itu amalan mulia. Aku pun sangka baiklah. Eh, betul pulak kali ni. HAHAHA.

Sepanjang perjalanan aku dalam bas. Tiap-tiap masa aku berzikir. Janganlah jumpa dia, janganlah jumpa dia, janganlah jumpa dia. Guess what?? Aku jumpa jugak dengan dia. Jumpa siapa?? Siapa lagi. Cik Wan lah. Well, he was the emcee for today's event. Mak aku tanya asal suara Wan macam nak menangis je. HAHAHA. Bukan suara dia memang macam tu ke? HEHEH. But, trust me only. Aku memang mengelak dari bertembung dengan dia.

Puas kot nak lari. Tapi, yalah. Tuhan tu nak mengujikan. Semakin jauh aku cuba mengelak, semakin dekat aku jumpa. Eh, aku buat hipotesislah. HEHEHE. Mungkin last time jumpa kot. Memang sayang tu ada tapi aku buang dah jauh-jauh. Jangan risau aeh. HEH HEH. Bajet ade orang sayang jek. HAHAHA. Encik Laden pun ada tadi. Malaslah nak tegur. Kang tak pasal-pasal dia sembur "AYA BOUYA" kang. Dah kantoi. Kantoi ape?? Eh, adelah. HAHAHA. Secreto de Amor. Lalu sebelah encik Laden tadi pun dia buat taktau je. Baik buat don't know je. Tak pasal-pasal kena cop taktau malu dengan awek2 comel kat situ. HEHEHE. 







Adiosa~~





p/s :: Sape boleh buang memory dalam otak. Need help, ASAP !! HAHA

No comments:

Post a Comment