Kelik-kelik :)

Tuesday, December 18, 2012

Are you a STALKER ?!!

Salaam,

Heiyoo. Okay, sila paham aku ada masalah nak buat introduction. Grr! Stalker. Maksud dia ape yeh kalau ikut korang?? Aku tak tahu. HEHE. Hmm, menurut Encik Google pulak stalker maksudnya unwanted or obsessive attention by an individual or a group toward another person. Erh, apasal maksud dia macam menakutkan je. HEHEH.

Tak kisahlah cuma aku agak seriau dah sekarang nak post status kat facebook. Bukan apa, aku terasa seolah-olah diperhatikan. Eceh. Bajet Justin Bieber jek. HAHA. Sorry, saya bukan gay. Tetiba. Pengaruh bebas la nih. HEHEH. Balik cerita, setiap kali aku post mesti ada 3 4 orang makhluk ni yang kejenye ngelike je. Well, aku tahu itu normal. Tapi bukan normal untuk aku. Sebab aku tak suka sangat orang like semua status2 aku tu. Maksud aku, walaupun aku letak status yang mengarut2 pun orang like. Even aritu aku post " HUH!! " pun berduyun-duyun yang like. Okay, tipu. Cuma 5 6 orang je yang like.

Sebab bagi aku, button like tu hanya untuk setuju dengan status seseorang tuh. Takkanlah update status nak bunuh diri pun sampai 1000++ orang yang like. Jap, bukan aku punya yeh. Harap maklum. HEHEH. Eh, dah lah. Aku cerita mengarut jek. Tapi janganlah stalker aku lagi. Aku benci. HAHA. Serious nih !!




Adiosa.





p/s :: Listening to Titanium by Sia ft David Guetta. Love the song !!

No comments:

Post a Comment