Kelik-kelik :)

Sunday, December 30, 2012

Borak kosong #5 : Rindu pulak

Salaam,

Apelah nak jadi dengan aku nih? Haish. Asyik nak merindu jek. Rindu-rindu aduh sayang merindu. Ewah, dah berlagu pulak aku nih. HAHA. Haiiih. Mak, anak mak sorang nih dah dilanda demam cinta dah ni. Dengan siapa?? Dengan dak Aman lah. I love him too much. Can't handle myself infront of him.

HAHAHA. Tengok, mak bapak aku seriously tahu pasal kitorang. Tapi, yang tau kami sedang in love suatu ketika dulu, mak akulah. HEHEH. Tak ramai anak2 zaman sekarang yang mampu bagitau parents diorang suka siapa. Oh, bangga pulak you!! HAHA. Menyesal aku putuskan dia dulu. Sekarang tengok aku dah meroyan dah. Macam orang gila talak dah nih. Saya tidak bersalah dalam ini cerita. HAHAHA.

But seriously, Aman. Aku memang sayangkan kau gila mati. Hati aku ni dah tertutup dah untuk lelaki lain. Cuma untuk kau sorang. Macam mana nak bagi kau faham nih. Mak aku kata dia nampak kau macam suka lagi dekat aku. Entahlah mak. Takde rezeki agaknye nak bawak dia balik umah ni sebagai menantu.

Semua dalam rumah ni setuju dah. Mak kau pun tengah menimbang-nimbang bola takraw tuh. Ehh, menimbang nak buat menantu. HEHEH.





Adiosa~




p/s :: Asyik layan lagu kitorang, motif band-tuhan jagakan dia :3

No comments:

Post a Comment