Kelik-kelik :)

Monday, December 31, 2012

New Year's Eve : Azam Tahun Baru

Salaam,

Wah, sampai sudah kita di ambang wati. Eh? Di ambang tahun baru. HEHE. So, macam biasalah. Kita semua mesti pasang azam baru. Kan? Tak payah tipulah. Semua orang camtu. Dan tak kurang jugak dengan azam-azam yang tak tertunai tahun ni, ditunda ke tahun 2013 nanti. HEHEH. 

So, aku pun tak terlepas jugak dengan azam "thingy" semua ni. Antara azam-azam aku untuk 2013 ni adalah ::

1) Habiskan study dekat CFS IIUM. 

2) Nak beli Nokia nGage QD.

3) Lupakan segala benda yang berlaku masa 2012 kecuali kenangan dengan bakal tunang aku, Aman. **Angkat kening**

4) Manusia yang terbaik, maybe !!

5) Pencarian bakal calon suami akan bermula. Umur 20 dah kan. HAHA. Kate ko !

6) Pujuk Aman sampai dapat. Miss you, b. 


Sebenarnya, banyak lagi azam aku tapi cuma highlightkan yang penting jelah. InsyaAllah, kalau aku tak mampu tunaikan semua. Tundakan lagi di tahun hadapan. HAHA.




Adiosa~~




p/s :: Posted 7 minutes before New Year :P

No comments:

Post a Comment