Kelik-kelik :)

Tuesday, January 22, 2013

Sedih pedih !

Salaam,

Hari ini aku mengangdet blog dengan keadaan yang sangat haghu. HEHE. Aku rasa macam nak terjun tiruk dari KLCC, nak makan hewan-hewan berbisa satu tan setengah metrik, nak cabut usus perut manusia buat kerabu. Tapi, disebabkan aku tak mampu nak buat sedemikian, jadi aku usahakan dalam mimpi jelah. HAHA. Waduh, serabut seserabut serabut kelapa dah kepala aku nih. Nak ditelan mati mak, nak diluah mati bapak. Huh, pakai peribahasa aku hari ni.

Nak buat itu salah, nak buat ini salah. Semua sebab aku dah berenti belajar. Yes, i am. Aku dah berenti belajar. Aku dah penat nak buat baik dengan manusia yang tak suka kat aku dalam U tuh. Aku pun bukannya boleh tahan stress. Sebab aku nih ada " Bipolar Disorder ". Apa tuh? Google!! Lagi satu, aku tak suka belajar dalam keadaan penjara. Mungkin kalau kampus Nilai bukak, aku masih lagi belajar. God knows !

Setiap kali aku buat salah sikit. Mulalah, masing-masing bagi syarahan dekat aku sangkut paut pulak dengan belajar. Aku terus buat perangai sendiri. Pasang earphone bukak lagu kuat-kuat. Itu je aku mampu. Huh! Bak pinjam telinga sesiapa, aku nak jerit sekuat hati. Biar hilang apa yang ada kat dalam hati aku nih. So sad !!

Takpelah, biarlah hamba membawa hati yang duka lara ini sendirian. Biarlah hamba mengikut Pahlawan Hang Tuah menghilangkan diri dari pandangan masyarakat sa-dunia. HUHU. 




Adiosa~~

No comments:

Post a Comment