Kelik-kelik :)

Tuesday, January 29, 2013

Mengarut tengah malam

Salaam,

Hidup ni penuh dengan teka-teki. Hidup ini juga terlalu banyak kebaikan dan keburukan. Dan hidup ini juga terlalu banyak pilihan. Setiap sesuatu perkara yang kita pilih tu akan ada kesannya masing-masing. Dalam hidup ni, pilihan kita cuma ada dua. Yang mana akan bawa bahagia atau duka semata-mata. Enough of it. HAHA. Aku bukan seorang sasterawan. Gedik je lebih.

Pernah tak korang berada dalam sesebuah situasi dimana korang harus memilih satu antara dua? I bet you have. Untuk berada disamping manusia yang lama kau kenal dan sayang atau untuk mendekati seseorang yang baru mula ingin kau selami hati budi dia. Cuma terfikir, soal hati ni memang susah untuk diinterpretasikan melalui benda lain. 

Kadang-kadang, bila aku duduk sorang-sorang. Aku terfikir. Fikiran aku ni masih lagi mengatakan sayang dekat dia. Tapi, dah lama-lama tuh. Sayang tu macam dah pudar je. Tak guna nak yakinkan hati sendiri kalau memang takde lagi rasa tu. Pening!

Hati manusia sering dibolak-balikkan. Jadi, tak dapat nak buat apa-apa keputusan pun. Berdoa jelah dengan yang di atas :')





Adiosa~~





p/s :: Hidup tak tenteram !!!

No comments:

Post a Comment