Kelik-kelik :)

Wednesday, January 2, 2013

Borak kosong #6 : Being proposed, again !

Salaam, 

Oh my God! Trust me, ada orang ajak aku kahwin. Yah, aku tau yang aku tak kenal dia tapi Allah tahu apa yang terbaik. Masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing. Entahlah, perasaan tu ada. Tapi macam belum sampai lagi. And guess me, he's 10 years older than me. So, korang! Is it fine to marry him?

Dia selalu suka nasihat aku. Caring? Of course. HEHE. Kiranya, semua benda pasal kahwin-kahwin ni semua dah siap tanya dah. Hantaran, majlis nanti, etc. Aku pun dah bagitau mak aku. Mak aku angguk je selalu. Cuma taktau lah beliau berkenan ke tak dengan dia. HEHEH.


Dia kata nak tunggu aku habis belajar dan dalam masa yang sama jugak, dia akan kumpul duit. Kerja?? Entah. Aku lupa nak tanya. HEHEH. Truth is, aku tak kisah dia kerja apa tapi kalau boleh kerja tu biarlah terjamin masa depan. Terhindar segala hutang. Janji ditepati. Eh, tiba-tiba je. HAHA.

Dia pernah tanya aku nak kahwin umur berapa. Aku pun kata lah mungkin 27 - 30. Dia kata okaylah tu sebab dia suruh kejar cita-cita aku dulu. Tapi masalahnye, kalau aku dah 27, dia dah 37. Umur dia 40, anak kitorang nanti umur berapa ye. HAHAHA. Eh, aku dah fikir jauh nih. HEHEH.

Anyway, hopefully semuanya berjalan lancar. So, kalian yang tersinggah ni. Please, please, please, doakan yang terbaik untuk aku dengan dia. Err, dia??? HEHEH

No comments:

Post a Comment