Kelik-kelik :)

Saturday, January 5, 2013

Tahan Wad !

Salaam,

Pheww, lepas satu-satu masalah yang datang. Dan sekarang bapak aku kena tahan wad. Pasal ape? Macam ni ceritanya ...

Lebih kurang 1 minggu lebih dah bapak aku demam. Haa, mesti korang ingat demam denggi kan? Yelah, aku tahu. Sekarangkan memang musim denggi. Nak dipendekkan cerita, sebelum pergi buat check up. Family aku lah, ingat demam kena sebab dia pergi menoreh sampai maghrib baru nak balik. So, mintaklah air tangkal dekat sorang pakcik yang dekat kampung aku nih.

Masa aku kena gigit lipan tu pun, mintak kat dia jugak kasi kurang bisa sikitkan. Kitorang memang dah terbiasa dengan " paranormal thingy " ni semua. Pastu, tanya dia kenapa. Pakcik tu jawab," Taktau den doh ". Eheh, bergurau pulak. HAHA. 2 days after, pergi hospital sebab badan makin panas. As usual, doktor suspek denggi. Hal biasa kan. 

Selang dua hari lepas tu, pergi dekat atok ni, kawan mak aku punya pak mertua. Paranormal practiser jugak. Betulkan ejaan tuh, heheh. Dia kata bapak aku ade langkah kubur lama. Ehh, lain macam je. HEHEH. Tengok 2 hari, tak kebah jugak demamnye. Tadi pergi hospital, kena admit pulak. Then, mak aku bagitau kawan dia, aku dengar. Mak aku kata darah putih dah bercampur dengan darah merah. 

Time tu memang aku dah tergamam dah. I know something went wrong somewhere. Takde selera aku nak makan tadi. Lepas 2 jam pastu. Adik aku telefon mak aku, tanya pasal apa. Seperti aku jangka, mak aku cakap kat adik aku, bukan sebab denggi. Pasal lain, tapi mak aku tak cakap. Huh, sedih giler aku rasa. Tapi, tulah kena kuat kan. HEH HEH. Sebenarnya, aku taknak bagitau orang yang bapak aku masuk wad sebab aku tak suka orang concern, simpati. Takut jadi beban pulak kat diorang. Oh God! Risau gila nih. Korang doakan apak aku keluar wad cepat-cepat yek!!




Adiosa~~






No comments:

Post a Comment