Kelik-kelik :)

Sunday, January 6, 2013

3 Jam di Hospital.

Salaam,

Huh! Letih gila semalam tunggu bapak aku kat hospital. Sebab makcik aku datang. So, dia kena balik sebab aku tak pandai nak layan orang datang rumah. HEHEH. Ya, what i can say is hospital life was too boring. Nasib ada abang yang duduk katil sebelah apak aku. HEHEH. Aku usha dia setiap saat. HAHA. Nasib baik dia dah bertunang. Tapi, that's not the problem. HAHA.

Btw, apak aku kena " Viral fever " . Demam yang disebabkan oleh virus. Apa bendanya entah. So, demam ni kalau tak dirawat dengan betul boleh bawa maut. Eheh. Sebab melalui kajian aku, chewah! Penyakit ni takde vaccine dia lagi. Sebab dia cuma dalam pemantauan je. Abang sebelah tu pun kena yang sama jugak. Tapi, symptoms dia memang ada semua dah. Haa, lagi satu, demam ni akan tuju ke organ-organ dalam badan yang specific macam hati, etc.

Pape pun, semoga apak aku tu cepat keluar hospital. Susah seh, hidup takde mak bapak nih. Ni baru masuk hospital dah kucar-kacir hidup aku. Belum depa takda nanti. Huish, tak boleh bayanglah hidup aku camana nanti. HEH HEH.




Adiosa~~





p/s :: Macam pernah ku lihat abang2 tu. Tapi dimana ya? :D

No comments:

Post a Comment