Kelik-kelik :)

Thursday, January 3, 2013

Proposed being rejected !

Salaam, 

Latest news people. Tadi aku bagitau mak aku serba serbi pasal lelaki yang ajak aku kahwin tu. Dan tanpa disangka, jawapan dia agak tidak memuaskan. Aku tak puas hati lagi, aku tunjuk pulak gambar dia kat mak aku. Sama jugak jawapan dia. So, aku cuba lagi tunjuk gambar Encik TUDM. Okay, tak dapat peng"approve"an jugak. And guess whom did she pick to become her son-in-law ??


Err, gambar tu takde kena mengena ye. HEHEH. Haa, boleh teka tak siapa? Aman ! She was so insisted to take him as my husband !! Aku kan tengah sedih, sedihlah sangat. HAHA. Seriously, memang aku pun nak dia jadi bakal suami aku nanti. Tapi aku selindungkan perasaan tu. Tuhan je yang tahu macam mana perasaan aku.

Aku pun cakap kat mak aku. Mak, orang tu dah benci along. Kalau mak nak sangat buat dia jadi menantu, mak pergilah pinang dia dulu. Nak tunggu dia memang takkanlah. Mak aku pun diam pastu gelak-gelak. Aku senyum tawar je. HEH HEH. Iyelah, mana tak, dah tentu aku yang putuskan dia, aku yang buat dia sakit hati. Semuanya start dari aku. Takkanlah senang-senang dia nak terima aku. 

Haih, serba salah aku. Pusing kanan tak kena, pusing kiri tak kena. Tapi itulah kan, bak kata orang, apa yang mak ayah kita buat mesti ada sebabnya. Mesti benda tu baik buat kita. So, kita ikut jelah kata diorang. HAHA




Adiosa~~





p/s :: Ingatkan ambo post-up gambar Aman. HEH HEH

No comments:

Post a Comment