Kelik-kelik :)

Thursday, April 4, 2013

Tambah Kuat Iman ...

Salaam,

Lama sangat tak update blog neh! Hari-hari nak update sebab banyak stuff yang mengarut aku nak cerita tapi tak sampai. Uhuks! Haa, by the way. Tajuk entry aku kali ni. Pasal Iman lah pulak. Haa, sebab nak melayan blog. Aku ter"confess" pulak dekat crush aku. Gampang je! -_-"

Takpe2. Benda dah jadi. Continue. Sebab apa aku teringin nak update entry pasal "Iman". Sebabnya, sejak akhir-akhir ni, ada je mamat2 yang bakal jadi mayat buat gangguan kat aku. Maksud aku, gangguan yang bernafsu. How I hate to use that word!! Grrr~ Kang aku bukak facebook, ada 2 orang makhluk yang ganggu. Satgi kat handphone, ada lagi sorang.

Takdelah. Kalau setakat gangguan nakal macam aku buat kat member-member tu takpelah. Ini kang lanjut sampai yang teruk-teruk. Aku pun selalu gak cakap benda gitu tapi takdelah sampai yang ke .....! Paham jelah! 

Kalau kat facebook tu, lagi satu hal. Setiap kali aku post gambar2 ke post words yang lain sikit. Confirm yang perangai gampang2 ni akan tanya pusing. Agak-agak kalau mak bapak diorang yang pakai perkataan gitu, berani ke kau nak sampuk?? Aku taulah otak-otak manusia zaman sekarang nih dah rosak teruk. Tapi janganlah sampai kau bawak keluar sampai aku pun rasa takut, jijik tengok kau. 

Tapi, aku tau tiap kali aku tolak benda-benda ni semua. InsyaAllah, iman aku akan bertambah kuat. Kalau tak banyak, sikit pun jadilah. Semoga aku tak terjebak dengan manusia-manusia macam ni lagi. Maaf dan mohon terasa !!





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment