Kelik-kelik :)

Tuesday, March 12, 2013

Finally!

Salaam,




A very, very big surprise. Aku dapat kerja dah! Nak lompat-lompat je depan akak tu tadi. Mesti korang kata aku pun pernah dapat kerja tapi takdelah macam aku. Well, selepas penat aku mencari kerja dekat Tampin. Dah diinterview sana-sini. Hampir jugak aku putus asa tadi. Last-last, aku nekad. Last kedai aku mintak. Kalau tak dapat, aku buat kerja lain. Alhamdulillah, percubaan kali yang terakhir membuahkan hasil.

Kerja cuma dekat kedai baju je. Gaji $650 per month. InsyaAllah, memadai rasanya. Tulah, time akak tu tanya aku pernah kerja tak? Aku kata lah pernah dekat kedai makan. Tapi dia tak tau yang aku cuma tukang basuh pinggan je. KEHKEH. So, cuti dia bagi hari biasa je. Sabtu dengan ahad tak boleh. HUHU. Tak aci. Pasni tak dapatlah aku nak pergi memancing lagi. Sobs~~

HAHA. It's sokay!! So, wish me luck for my new job and hopefully, aku dapat pujuk sepupu aku yang takmau kerja tu supaya duduk kerja sekali dengan aku kat situ. Ada jugak geng pergi makan nanti. Need a lots of lucks!! EHEH





Adiosa~~





p/s :: Can I put "S" on luck? Sounds weird though!

No comments:

Post a Comment