Kelik-kelik :)

Tuesday, April 23, 2013

I'm blind!

Salaam,

HAHA. Okay, tajuk entry aku kali ni agak melampau sikit. HEHE. Yelah, kalau aku betul-betul buta macam mana pulak aku boleh menaip entry nih tengah-tengah malam nih. HAHA. Ditemani dengan lagu-lagu slow romantik dari D'bagindas. Aku mulakan bicara. Err, peliknya aku malam ni! HAHA. Okay, buta yang aku nak cerita ni bukan buta mata tapi buta hati.

Selama ni aku asyik terkejar-kejar benda yang tak wujud. Yang tak mampu aku miliki. Tapi, aku lupa yang dia selalu ada dengan aku. Selalu ingat dekat aku. Selalu rindukan aku. Tapi aku je yang buat-buat tak nampak. Dia tak bergaya, tak menarik tapi insyaAllah, akhlak dan agamanya cukup. Mungkin juga mampu bimbing aku nanti.

HAHA. Jiwang pulak aku malam ni. Nak buat macam mana, selama ni aku tak pernah nak pedulikan dia. Aku cari orang lain tapi dia duduk tunggu aku. Part yang buat aku memang tak boleh tahan. Dia bagitau mak dia pasal aku. Dan sekarang, mak dia nak jumpa aku. Aku macam,"OMG, seriously?". Tak sangka yang dia betul-betul serius dengan aku. 

Tapi, dari muka dia, aku boleh nampak ciri-ciri suami dan bapa yang soleh. HEHE. Serious lah! Muka aku suci, takkan nak menipu pulak! HAHAHA. Tapi, benda yang aku paling takut. Macam mana nak bagitau mak pak aku yang mak dia nak jumpa. 

Korang tak kenal mak pak aku macam mana. Depa tak bagilah aku cerita pasal benda2 ni. Tambahan lagi, umur aku baru 20 tahun. HEHE. Member aku umur 19 tahun dah kahwin. Yelah, aku ni kan jenis senyap je. Apa mak ayah aku cakap, aku ikut je. Anak mithali kan. HEHE. Mithali lah sangat! Sebab tu diorang macam jaga aku ketat sikit. Lagi, aku je anak perempuan dalam rumah ni. Tu yang terlebih sudah tuh. HEHE. Selalu pun pasal kahwin-kahwin ni, aku buat gurau je ngan mak ayah aku. 

Stop here. Doakan semuanya, ya!




Adiosa~~






p/s :: Kecut perut nak jumpa bakal mak mertua, kahkahkah!

No comments:

Post a Comment