Kelik-kelik :)

Thursday, May 9, 2013

Mood tak baik!

Salaam guys!


ihsan google leii

Setiap kali nak update blog, confirm semuanya hilang. Tak ke mintak kaki namanya otak aku nih! Haish. So, how's your day? Hari ni, aku memang spoil mood habis kot. Tak tahu apa puncanya. Tetiba rasa semua aku buat semua salah. Semua tak kena. And guess what? Dah ada jadi mangsa aku tadi. Not lah kena maki hamun bagai. Tapi, aku layan dia teruklah. Selalu kalau dia jadi annoying, aku pun jadi annoying jugak. Tapi tadi, aku jadi malas nak layan dia dah.

Kesian! Tak pasal-pasal je kena. Time kat facebook pulak. Ada yang ajak webcam. HAHA. You know yourself, kan? Aku tolak baik, nak jugak ngajuk. Sorrylah! Aku memang tengah stress gila-gila. Baru ingat nak story kat kau, tapi kau .... Just forget it. Abang angkat aku pun sama jugak. Hari tu aku cerita kat dia masalah aku. Dia duduk buat " -_- ". Aku tau, aku tak patut cerita masalah aku kat orang. Tapi, aku nak orang dengar je. Cukuplah. 

Tau tak. Hidup aku memang tak tenteram dah sekarang. Depan family je aku gelak-gelak. Tapi, takde sorang pun yang tahu apa yang ada dalam hati aku ni. Entahlah! Mungkin aku ada buat dosa kut. Lalai dengan tanggungjawab aku dekat Dia. Haih! 

Nak wailing dekat sini panjang-panjang pun bukan ada yang peduli. Takpelah. Forever alone takpa. Janji Allah itu senantiasa ada! :) Fighting~~ 





Adiosa~~





p/s: Mai lantak roti canai ramai-ramai. Jemput~ HAHA

No comments:

Post a Comment