Kelik-kelik :)

Monday, May 20, 2013

Scary or Crazy??

Hey guys! So, let me ask you a question! Do you believe in psychic thingy? Si or No? Guess what? Someone pergi jumpa psikik bagi pihak aku. Sebab apa? Pasal ada dua orang mamat yang aku taktau asal usulnya dan ajak aku kahwin! HAHA. Ehem! Yang sorang tuh bujang dan yang sorang tuh duda. KEHKEH. Cerai hidup. So, tanya cousin aku, family aku. Depa kata baik ambil yang bujang tuh. Okay! I can live with that.




So, datang kawan mak aku. Cakap2 pasal psikik sorang nih. And there they goes! To check whom is the best. Balik, mak aku bagitau yang psikik tu kata yang bujang tu bagus sikit dari yang duda tuh. Yang duda tu agak sosial sikit and etc,etc. Aku pun peliklah sebab cara dia layan aku macam good-good je. Wallahua'lam! 

And dia bagitau jugak yang aku dengan mamat yang bujang tu agak kuat. Jodoh mungkin. I don't know. Sama ada nak percaya atau tidak kata-kata dia. Still buntu sampai sekarang sebab yang bujang tuh kejap mau kawin kejap salahkan aku sebab taknak kawin awal. Gah~ Aku jugak yang kena. Lahabau! 

Ape-ape pun. Hopefully, Allah will give me the best among others! InsyaAllah :) Hanya mengharapkan kuasa Allah je sekarang.





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment