Kelik-kelik :)

Tuesday, May 28, 2013

He scary enough!

Salaam! Makhluk Tuhan yang paling seksi semua! Okay, bab mukadimah jer aku blur. Tidakkah hampeh disitu. HAHA. Scary? Apa yang scary nye? So, adalah mamat sorang nih. Ingat entry aku yang lepas? Pasal mamat yang ajak aku kahwin ye ye tuh. Pasal dialah. Wallahi, bukan niat aku nak mengata atau mengumpat. Cuma aku sumpah sesumpah-sumpahnya tak selesa dengan dia dah. Pasal apa? Dia masuk bab-bab personal yang terlampau personal kot.

God! I love Shaggy's facial expression! Cute!


Haa, nak tau pasal apa? Tadi, aku kata aku nak tidur sebab pening kepala. Actually, aku malas nak layan text message manusia dah. HEHE. So, dia boleh kata,"Period ke?". Aku pun macam, uish! Bengong gila mamat nih. Ada tanya macam tuh. Weirdo!!

Then, haritu. Dia ada tanya soalan pelik gila. Dia tanya pasal period paling lama berapa hari, senggugut dan semua-semua pasal orang perempuan. Time tuh, aku hangin kot. Aku tanya, apasal tanya soalan pelik-pelik. Dia jawab, tu kan kesihatan. 

Huish, alasan kau. Bajet kau macam darah daging aku je kan. Bakal laki aku confirm-confirm taklah. Orang asing tanya benda personal. Even, mak pak aku pun tak pernah tanya benda tu semua. Eww! Jenis-jenis manusia begini yang aku nak elak. Imaginasinya mungkin ter"over dose". Selagi boleh aku lari, aku jauh. Aku jauhkan. Allah lebih tahu rasa hati aku nih dengan manusia macam nih. Gosh!




Adiosa~

No comments:

Post a Comment