Kelik-kelik :)

Saturday, March 2, 2013

Kenapa hati aku rasa kosong je?

Salaam,

Apa khabaq? Whatsup2? Eh, terbajet artis pulak! Okay, tak lawak. HEH. Lamanya aku tak update entry dekat blog ni. Sebab aku takde cerita pun. Yelah, sejak kenangan-kenangan masa raggae dulu aku tinggalkan. Raggae? Takde kena mengena. HAHA. Aku kan dah bukak jalan cerita hidup yang baru. Aku tinggalkan segala kenangan pahit, mual semuanya tu dan cuba untuk bukak buku yang baru. Walaupun aku tau, jalan yang aku pilih ni memang lagi susah dari yang dulu tapi aku taknak ingat cerita-cerita yang mungkin buat aku stress dan terus check-in dalam Hospital Gila. Bak kata Botak, " Semua orang ada masa silam sendiri ". HAHA. Jadi pun mukadimah gua. 

So, balik pada tajuk aku kali ni. Kenapa aku rasa kosong? Sebab aku banyak minum air kosong ke sebab Najwa Latif? HAHA. Dua-dua salah. HEH. Mungkin sebab aku tak macam yang dulu ke? Tapi, aku yang dulu semua orang benci. Aku nak jadi aku yang baru. Aku nak rasa orang sayang. Tapi, mungkin ni jalan hidup aku kot. HAHA. Get on with it! No, no cries on the past. Eh, speaking pulak aku. Kalau dibiar nih, entah-entah terus masuk bahasa Arab. Mentang-mentang pandai ye? HEHEH

Tiba-tiba je aku jadi macam ni malam ni. Lepas aku marah adik aku. Alah, benda kecik je. Suruh buang sampah je pun. Tapi dia buat pekak. Hanginlah aku. Dah lah aku jenis baran. HUHU. Tapi, marah-marah aku pun takdelah sampai nak hamuk serumah. Melampau seh! Eh, aku nih ada darah Singaporean ke? Pakai seh-seh pulak. HAHA. Takpelah. Sekali sekala berlagak jadi orang luar negara. HEHEH. 

Haish, tah pebenda aku melalutlah. HAHA. Hati aku dah kembali terisi dah. Tak sangkalah. POYO!! HEH HEH. So, setakat ni jelah entry aku kali ni. Memandangkan aku pun tengah busy main game. So, lain kali jelah aku cerita apa yang aku nak cakap tadi. HEHEH. 





Adiosa~~





p/s :: Salam takziah buat keluarga anggota yang terlibat dalam kejadian yang berlaku di Lahad Datu. Semoga kedua mereka ditempatkan di kalangan para Mujahid . Aamiin

No comments:

Post a Comment