Kelik-kelik :)

Thursday, March 7, 2013

Sorry dude!

Salaam, 

Olla senor y senoritas. Como es tas? Correct me if i'm wrong. HAHA. So, hari ni aku sangat-sangat letih. Sebab, semalam aku baru balik dari Serom, Muar. Pergi mancing udang. Btw, nanti aku uploadkan gambar dalam entry seterusnya, okay! Tomorrow maybe. Oh ya, today aku ada job interview. As a warehouse clerk. Guess what? Aku unfortunately didn't get the job. Nasib badan seh! Kerja banyak lagi. Tak kisahlah. Janji aku nak cari je, right? HEHE.

Haa, balik pada tajuk aku nih. Mamat yang kononnya tengah "couple" dengan aku sekarang nih, dia suruh aku pergi tempat dia. HAHA. Ingat aku nak pergi ke tempat dia ke semata-mata nak jumpa dia. Waste of time! Daripada aku bazir duit tiket bas jumpa dia, baik aku habiskan duit tu belanja mak bapak aku. Riang sikit hati depa. HAHA.

Next, best part. Dia tanya aku," Can I hold your hands?". Huh! Ingat aku nih apa? Senang nak pegang tangan camtu. Way to sucks! So, dari situ aku boleh tahu perangai dia cammana. Cukup-cukuplah dosa aku yang bertimbun-timbun, lagi nak ajak aku tambah dosa. Sebab tulah aku dah taknak percaya dengan cinta2 ni. Lepas kahwin tu lain cerita. Bak kata Ustaz Kazim Elias, dah kahwin buat apa-apa pun dapat pahala. 

Sekarang nih, aku main jelah game dia. Dah tak tahan sok, goodbye boys!



Sorry cupid! I'm sending back the arrow!






Adiosa~~

No comments:

Post a Comment