Kelik-kelik :)

Tuesday, February 19, 2013

Jumpa dia pulak

Salaam,

Hey guys! Tadi aku pergi Tampin dengan parent. Pegi bayar bil elektrik. Then, pergi singgah kedai minum. Tau tak aku jumpa siapa? Aku jumpa abang kampung aku yang super duper awesome cute tuh. Dia tengah minum dengan mak dia. WAHAHA. Anak emak katanya. 

Nak dipendekkan cerita. Dalam kedai tuh dah takde lagi tempat nak duduk. Pastu, abang tu ajak lah duduk sekali. HEHE. Awkward moment, though! Kira, mak aku duduk depan mak dia. Dia sebelah kanan mak dia, aku belah kiri mak aku. Imagine that! Aku rasa dah macam perjumpaan bakal menantu dah. Aiyoo!! HEHE. 

Homaigadd!!!


End of entry, tak minat pun dengan abang tuh. Cuma macam aku katalah, dia super duper awesome cute! Yelah, orang dia pun ala-ala chinese look gittew. Mana tak tergodanya weh!! HAHAHA. Tak payah risaulah. Hati aku cuma untuk seorang je. Untuk siapa? 
Untuk dia, hey
Untuk dia, hey
Untuk dia..untuk dia!! HAHA





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment