Kelik-kelik :)

Tuesday, March 5, 2013

Should I ??

Salaam,



God, how must I say this? Rasanya budak yang nak hati aku tuh dah berjaya ambik hati aku kot. Ya, I know it sound crazy tapi aku takut sangat nak bagi secara officially-nya. Takut hati aku dikecewakan. By the way, cinta internetkan. So, mungkin dia boleh cakap macam tu dekat orang lain jugak. Tapi semalam aku tanya, kenapa pilih aku, kenapa tak pilih orang lain? Dia kata dah dia pilih aku, kenapa nak suruh pilih orang lain. Dah, aku diam jelah. Taktau nak kata apa lagi.

Haa, cuma ada satu je sepanjang borak-borak semalam. Kira buat aku agak teringinlah kat dia. Dia kata nak cubit aku. Pakai lapik kain biar tak tersentuh katanya. Aku pun katalah bagus. Pastu dia kata tak bagus pun. Well, itu satu sifat dia yang aku puji. Realiti insyaAllah-lah perangai dia gitu jugak. HEHEH.

So, aku serba salah. Otak kata terima dia, hati kata jangan. Pening, pening! HUHU. Takpe, takpe. Selagi boleh aku jaga hati ni sorang-sorang. Selagi dia tak boleh nak ucapkan kata-kata yang mampu menggoyahkan jiwa ini. Chewaah, bahasa aku pakai. HAHA. Selagi tulah, aku cuba jangan jatuh cinta dengan dia. Deal ??





Adiosa~~





p/s :: Watak baru dalam ini blog, En H...... xoxo!

No comments:

Post a Comment