Kelik-kelik :)

Saturday, July 9, 2011

Sesi Fotografi Dorm A-3-9

ahoyy semua2...


ari khamis aritu,member2 dalam dorm kitorang ada sesi photoshoot...haha,..bajet artis jer ayat aku....so,,abaikan..
sesi tu start pukul 10..pm okayh...
budak2 ni semua pening gilaa2 nak pakai baju apa...last2,sebulat suara pakai baju t-shirt iium...hahaha...memang kelakar gilaa2 tengok korang semua pakai baju tuh...ade kate boria lah,,apa semua la...


brother tu ambil 5/6 gambar....gambar formal dengan gambar kandid...
first time aku buat gambar kandid...memang gilaa2 lah...
but,i didnt have all the photos...t lau dah dapat..aku uploadkan... =)
semua member dorm aku memang sporting abes la malam tuh...
moto dorm kitorang...dengar nie,,dengar nie....
"FRIENDS ARE FOREVER,BOYS ARE WHATEVER"
haha,,,gempak2....


tapi tapi tapi tapi tapi...
walau apepun yang aku tempuh kat sini...
walau ada macam2 aktiviti yang best kat sini..
aku tetap tak suka duduk nilai...
SO BORED!!!!




adiosa

No comments:

Post a Comment