Kelik-kelik :)

Friday, July 15, 2011

Aku Sombong..????

ahoyy...


berapa minit je dah masuk entry baru....haha...


korang semua tahu tak...??? 
setakat ni ramai sangat yang label aku sebagai seorang yang sombong...
ada yang kutuk belakang2,,ada yang bagitau depan2..ada yang buat tak tahu terus dengan aku....


haa,,cik kiah..mak minah..kak tijah...dengar ni ye...
........
aku bukan orang yang sombong...ya,,aku akui...kalau korang nampak aku 1st time....first thought korang adalah..."ish,,sombongnya dia ni"...tu memang aku tak nafikanlah...
the truth is,, aku tak suka kalau aku memulakan sesuatu perbualan tu...because bagi aku,,kalau korang rasa nak kawan dengan aku korang tegur aku....aku buat macam ni ada lah sebab dia...no need to tell you,okay...

dan lagi satu,,aku ni jenis yang pendiam dan aku tak suka sangat nak bergaul-gaul dengan orang...untuk specific lagi,,aku tak suka nak berborak kalau takde sebab...serius...
i dont care korang nak kata apepun sebab itulah aku...

ada something yang perlu korang tau...ini fakta dan bukan auta..haha
once korang dah kawan dengan aku...korang akan kata "ish,,menyesal pulak kawan dengan dia ni"....haa,,korang nak tahu kenapa aku kata macam tu...sebab korang akan tahu macam mana otak aku...hahaha....ada lah sorang ni,,die tanya aku kenapa aku senyap je lam dorm...ada kawan aku bagitau dia,"dia ni nampak je senyap tapi otak dia ni gilaa2 sikit"...haha

korang akan notice itu bila sah menjadi kawan aku...hahaha...im serious....sampai sekarang,,aku memang tau sangat yang ramai sangat  tak suka nak kawan dengan aku akibat ketidakwarasan otak aku...hahaha
weyh3,,,apa ku kisah....i dont care and i dont want to know...kau tak dijemput jadi kawan aku kalau kau tak boleh terima otak aku macam mana dan kalau kau taknak jadi kawan aku dipersilakan blah...hahaha,,kejam tak..kejam tak...

so,sekarang ni,,aku berhati-hati pilih kawan because aku tak boleh berkawan dengan orang yang lemah lembut...macam mana nak cakap aek...aku kena cari kawan yang satu kepala dengan aku paham tak...aku tak kisah lelaki ke perempuan ke...janji korang boleh tahan dengan aku sebab aku jenis yang gurau kasar...so,,setakat ni ramai sangat yang terasa dengan aku dan aku terpaksa jaga hati diorang and thats why,,aku terpaksa jadi pendiam...semata-mata nak jaga hati korang semua...aku tak boleh doeeeeeeee.....






adiOsaa

No comments:

Post a Comment