Kelik-kelik :)

Friday, July 22, 2011

boring ler..

ahoyy,,..
gila sumpah aku tengah boring sangat2...i dont know what to do...
memang aku depress sangat2...
well maybe because of mid-sem exam and other stuff and bla bla bla...
otak aku memang kosong,,sifrun,,empty...tapi ada hati lagi nak post blog...kekekeh...


so,,kehidupan aku di cfs nilai masih lagi tak berubah...just macam tu jugak...
dengan takde tv,internet....hanya telefon jer...itupun dah tak tau nak buat ape lagi dengan telefon tu....heheh...
aku masih lagi berdendam nak pegi iceroom tuh...argh,,im dying for it....
so,,sapa2 nak p calling2 aku dulu...bhahahaha


life in dorm was like usual...nothing impresse....*check grammar,,check grammar,,haha*....
oh ya...sir Rizal pesan..."to gain band 6.5,,you must read newspapers...dont make stupid mistakes in writing...dont make your blank face.."....hahaha...blankface...
la baqsa,,i will try to get 6.5 insyaAllah...


hahaha,,,sebelum aku merapu lebih panjang dan masuk bab2 tak tentu arah tujuan hidup...baik aku blah dulu..


.: pesanan untuk permata hati saya ::  
1-jangan lupa solat
2-jangan lupa tuhan
3-jangan sedih sentiasa
4-tetapkan pendirianmu
5-jaga dirimu untukku
6-simpan hatimu untukku
7-aku sayangimu ikhlas kerana Allah SWT






aDiosa!!!

No comments:

Post a Comment