Kelik-kelik :)

Saturday, July 9, 2011

Kenapa Jumpa Dia??? WHY!!????

ahoyy,,


kenapa lah tuhan temukan aku dengan dia hari ni...
arghhhhhh....
tengah elok2 mood aku baik-baik sayang..terus bertukar jadi tiada guna lagi...
hahaha,...
serius weyh.,,kenapalah aku jumpa dia lagik...
tapi,,dia still macam dulu..and he's never change...


tadi tengah lepak2 cam orang bodoh..aku terpandang muka dia...
just aku terpana seketika..haha,,sastera 
jantung aku berdegup laju...
perasaan tak tentu arah...
ada lagik ke sayang aku untuk dia???


ahh,,abaikan semua tuh...
tak payah diungkit lagi ceritera cinta yang dulu...
hahahahahaha
lupakan kenangan lama..bina kenangan baru...
dia hanya sekadar memori cinta luka...
huh...nak tau tak muka die iras2 sape...
jap,,sebelum tuh...
muka depa memang ade iras2 sikit..
especially part mata tuh....i'm serious...




ni putih sangat
die gelap sikit...



adiosa peeps...


p/s::  really miss to see his smile(-_-")

No comments:

Post a Comment