Kelik-kelik :)

Friday, July 15, 2011

OMG!!!!!

ahoyy....


haa,,setelah lama tak mengapdate blog sayang3...kamu dah berpunya...hahaha*melalut jap*..tink...kkk back to the future,,heee....lepas nie...aku akan update sentiasa blog ni insyaAllah...sebab....aku ade broadband...hahaha....tapi aku tak tau pakai benda tuh...haha...lantok lar...


haa,,,korang nak tau...ada la budak kelas aku...muka dia serius sebijik macam someone...hahah...siapa "someone" tuh...kita pikiaQ la sama2...smbung mule...giler rasa cam nak mengorat jer die tuh..tapi aku kena jaga adab...a girl is always a girl...hakhak...
dia sama kelas arab ngan komputer jer...aku tak suke yang rendah tu walaupun die cute*cute kerh,hihi*...hahaha....smart jer dia bila gelak...hahaha...


for other class pulak,,ada jugak yang aku tak suka...gila sombong lah...benci tengok muka dia...huh....
minggu depan group kitaorang present untuk fim(ibadah)....argh,,benci bila kena buat presentation....
class english aka LEM....bolehlah....tak bosan mana pun....haha


hah,,gambar dorm kitorang dah ade...nanti aku tunjukkan okeyh...
so,,nothing to say....aku nak buat entry baru nie...nanti,,aku call kau balik arh...kkkkk




adi0sa =D

No comments:

Post a Comment