Kelik-kelik :)

Thursday, January 29, 2015

Sarawak, kamik datang!

Assalamualaikum ...

Guess me..? We're going to Sarawak! Well, nampak sangat ye aku kampung. Whatever! Hehee, first time, aku akan jejakkan kaki ke sana. Of course, by plane! And of course, too nerveous! Extremely nerveous yet excited! Tehee..

Alhamdulillah, sejak2 join dengan team Pancaragam Rela Malaysia ni, rezeki melawat tempat orang tu ada. Sebab tu aku sayang sangat2 nak tinggalkan keja ni sebab aku boleh belajar muzik and travelling at the same time. Obviously, aku bersyukur sangat2 dengan keja aku ni.

So, flight aku ke Serawak nanti pukul 2 petang. On 1st February 2015. Kitorang dah dapat pegawai dengan group semalam. And nasib baik gengkiz khan semua satu group. Well, ade 2 orang yang tersesat tetibe. Sesat sebab rasenye group kitorang semua yang masuk air. Tetiba masuk Drama Queen pulak. Aku taktau laa apesal, hoho!

Takpelah, yang penting guys! Doakan flight kitorang selamat pergi dan selamat balik. And selamat jugak buat persembahan kitorang nanti. Pheww. Nerveous modes finally arrived..! Shoot!



Adiossaah!

No comments:

Post a Comment