Kelik-kelik :)

Tuesday, January 20, 2015

Hardship moment!

Assalamualaikum ...

So, malam ni. No, harini. Memang down gila2 mood aku. Latihan tadi pun asyik salah2 je. Inhale, exhale. Serius aku kate memang ini malapetaka paling besar yang pernah aku alami dalam hidup aku. Aku rela lagi kena fitnah dengan manusia sekeliling dari biar hal ni terjadi.

Huuhhh! 

Aku nak cite panjang lebar pun tak boleh.  Aib sendiri. My waterface will drop down. Haha. Seriously, aku memang susah hati sangat hari ni. Susah hati yang teramat sangat3. Tapi, aku gagahkan jugak hati ni. Berusaha untuk simpan sedalam-dalamnye rasa sedih, susah hati ni. Allah .... aku tak pernah rasa dugaan yang lagi besar, lagi berat daripada nih.

Esok, ayah aku datang! Aku taktau macam mane nak berdepan dengan die. Nak buat normal. Gah~ Semua tu perlukan mental yang kuat. Kuat sangat! Well, doakan aku untuk kuat geng! Sekarang aku lagi perlukan sokongan dari semua orang. Aku tak dapat nak lakukan sengsorang .. .. ..





Adiosaa~

No comments:

Post a Comment