Kelik-kelik :)

Thursday, January 15, 2015

Entering 2015!

Assalamualaikum ...

Happy 2015. Dah masuk tahun baru dah. Dan ini adalah first entry untuk tahun ni. Menandakan aku dah 22 tahun. Ergh, makin tua, darn! Haha. Rasenye entry aku untuk 2014 tu boleh dibilang guna jari kot. Nevermind.

So, insyaAllah, tahun ni aku cuba untuk selalu update blog ni. Well,maybe dengan entry2 yang lebih matang dari sebelum. Tapi, kalau aku dok mengarut-carut tu bukan sebab tak matang tp tengah masuk air. Okay, lawak tak sampai. Macam yg lain, banyak benda yg dah aku lepasi. Well, I did drop my study, drop my work but then aku keja terus sini. InsyaAllah, sampai aku taK larat maybe.. hehe.

Everything went to fast. So, aku cuba untuk tidak menyesal dan mengeluh dengan jalan hidup yg aku pilih sekarang nih. Walaupun aku tau semua tu berat untuk dilalui tapi alhamdulillah, semua benda tu buat aku sedar yang kehidupan ni bukan mudah. Complicated yet simple. Kot .... **krik,krik**

So, tahun lepas jugak aku berjaya kerja full tanpa cuti, yeay for me! Tahun ni sepatutnya start dengan Sarawak. Oleh sebab cuaca dan musibah yg melanda. Majlis tu di postponed bulan Februari ni. Tapi tengok keadaan macam tak jadi je sbb Serawak tgh bah sekarang kan. Not to worry, kitorang ade misi lain. Selected for helping those flood victims in Kg Chenor, Perak. Seriously, I don't know the exact location was. Hee..

Let just hoping for the best this year! InsyaAllah. Woah, I think I got lots and lots of story to tell. But lets keep it for a moment. Sebab takut gak seru .. haha. And ya, doakan lah rezeki aku mencurah-curah tahun ni. Cari duit standby nk kawin tahun dopan, hakhak! Post more later :D God, I miss my blog!

Adiossaaaaah~~~

No comments:

Post a Comment