Kelik-kelik :)

Monday, October 13, 2014

14 October 2014

Assalamualaikum!

Lama sangat aku tinggalkan blog aku yang kusayangi ini. Waduh! Ngomong Indonesia ya ini malam. Lama tak update, bukan malas. Jauh sekali lupa password. Haha! Wa manyak busy la ini tahun. Manyak function wa kena pegi. Persembahan ronggeng pun banyak. Tapi bukan aku la peronggengnye. Aku kat tempat lain. Teruk benau BM aku. Sejak2 ada exam PT3 nih, ehem! Haha.

Gangguan kejap dekat whatsapp. Banyak benda jadi! Aku nak story banyak2 pun tak guna sbb benda banyak aku dah lupa. Kita kena buang yg keruh, ambil yang jernih. Tu pasal aku buang semua. Hehe, tak pening kepala. Ape yang penting skang! Aku kacau sorang prd! Tapi taktau single ke dak? Kalau ada marka. Mampuih aku kena sembelih! Bagi tiau sket. Hehee

So, nothing to say. Saje update sebab nk test guna apps Blogger yang aku baru install ni je. Ehem, dekat phone baru ye. So, pasni boleh update selalu sebab ade phone ni. Update while on the road jelaa. Tak payah pening cari laptop nk update! So, aku pun dah mengantuk gila dah ni. Heading to get some sleep now! Tired enough today! Ganight!!!

Addiossa!!

1 comment:

  1. 1st time datang sini,thanks sebab follow... tak tahu sama ada sy dah melwat kembali ke belum...

    hahaha, blog tempat kita merapu meraban melepaskan apa yg terpendam.. keep blogging...

    btw, pakai phone macam sengal sikit sebab sometimes tak tau kenapa bila update nak bubuh gambar dia keluar "limited photo" blaa...blaaa...
    so,kekadang rasa tak puas nak tilik blog and akhirnya cari laptop jua,hehee

    ReplyDelete