Kelik-kelik :)

Friday, November 1, 2013

Sannah helwah, Suraya!

Encik Google pun wish dekat I :') HAHA

Salaam! Lama tak ngapdate blog. Busy gila baq ang. Anyway, saya pun dah lapang sekarang. Puih, saya tetibe. Aku sekarang tak busy. Cuti buat seketika. Eh, dah lupa dah nak taip apa? Lama sangat aku tinggalkan dunia blogger ni. As usual, mukadimah aku mintak kahak. Stop!

Hari ni, 1 November. Maka secara official nya, aku dah pun masuk 20 tahun. Alhamdulillah, Allah masih panjangkan lagi nyawa aku hingga ke saat ni. Banyak sangat hal-hal yang aku tempuh sepanjang tahun ni. Banyak duka dari suka. Tapi itulah kehidupan. Takde semua tu, maknanya tak normal lah kau. HAHA.

Paling, paling aku terkilan sangat dengan someone. Dok pungpang sana, pungpang sini cakap aku best friend dia lah. Apalah. Tapi birthday aku pun dia tak ingat. Kalau setakat jenguk facebook, ade noti birthday aku arini, wish. Baik tak payah. Sahabat yang baik akan ingat semua perihal sahabat dia. Nampak kan. She doesn't mean when she say i'm her best friend. Tengok, marah tahap skeping London. Eh, speaking. HEE.

Tapi, yeah! Aku tak peduli semua tu. Yang penting, family aku masih ada di sisi aku. Masih support aku, masih semuanya. Kapit bisig! HAHA. Taktau maksud dia, tanya google. Wishing a good life incoming, incoming prosperity and as well as a good future husband for family and future kids :) Ameen!




Adiosa~~




p/s :: Arini interview SPA pukul 8, tapi bangun pukul 10. Nampak tak permainan dia :P

No comments:

Post a Comment