Kelik-kelik :)

Tuesday, November 12, 2013

I hate this feeling!

Salaam! Baru nak masuk tidur. Last2, tak jadi. Depression pulak tiba-tiba. Kejap rasa nak menangis, kejap nak tergelak. Rasa gelisah, tak tentu arah. Pusing kanan tak mampu, pusing kiri tak mampu. Tutup muka dengan bantal. Pengsan terus, tak cukup oksigen. Okay! Aku melawak cikai. Sila jangan gelak.

Mungkin jugak sebab aku terlampau fikirkan keadaan sekeliling yang tak terlalu penting. Ataupun sebab aku kecut perut sebab appointment dengan dentist sabtu nih. Terlalu banyak benda yang terjah masuk dalam zon bahaya otak aku ni sekarang. Yang boleh buat aku jadi gila dalam masa seminit. Takpe, takpe. Sekarang kita muhasabah diri sampai tertidur. Itu yang terbaik mungkin. Chow dulu. 



yeap, that's right, boo !



Adiosa~~





p/s :: Bak kato kawan den, mornite :D

No comments:

Post a Comment