Kelik-kelik :)

Wednesday, October 23, 2013

Sumpah, serabut otak aku!

Salaam! 

Haa, tajuk entry pun dah kasitau. Memang serious gila-gila mati, kepala otak aku nih tengah serabut. Semua pasal tempat kerja. Scope lagi dalam, tentang member kat tempat kerja. Dia lelaki. Dia rapat jugaklaa. Dan ini juga bersangkut paut pasal hati dan perasaan. Chewah!

Dia camni. Kitorang start rapat pun baru dua minggu lepas kot. Kira aku ni suka kawan dengan lelaki, sebab aku kurang sikit nak kawan dengan perempuan ni. Asyik sentap jek, malas aku nak geng lagi. HEE. So, aku dengan dia ni suka sangat nak bertekak. Hari-hari jumpa mesti gaduh. Oh ya, dia 19 okay. Muda 1 tahun dari aku.

Nak dipendekkan cerita, kes kitorang gaduh nih dah pusing satu kem. Terus kitorang jadi bahan gosip. Dia suka dia laa. Apelah etc,etc. Aku pun wat lek jelaa. Sampai satu hari tu, aku dah start perasan dia jadi pelik tetiba. Time duduk jauh, suka pandang aku. Bila aku pandang, dia start tunjuk isyarat. Contoh macam tanya dah makan ke belum and whatsoever. Aku pun buat taktau lagi. 

Sampai petang tadi, dia start wechat aku. Then, start pakai 'saya awak'. Okay! Mamat ni memang dah pelik. Confirm! Selidik2. Dia kata dia suka kat aku, dia mintak couple. And that's when I started to be stressed up. Memang aku suka dia tapi kawan rapat je. Aku takmau lebih2. Jenis aku, time kerja ke belajar ke, aku tak minat nak cintan2 nih. Sebab aku tau, one of us nanti, confirm tak boleh buat kerja. I guarantee! 

Sekarang, aku serba salah dah. Kata reject kang, dia tarik muka dengan aku. Kata terima kang, aku yang kelam kabut. Yelah, aku tak suka nak couple2 nih. Takde faedah pun. Buntu nak cakap ape dengan dia. Haih!!!





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment