Kelik-kelik :)

Saturday, December 21, 2013

Kenapa perlu jealous?

Salaam! And once again, aku nak taip yang dah lama tak update blog. HAHA. Cerita sensasi memang banyak. Tapi lepas ditapis dan ditimbang kilo. Banyak story yang tak boleh publickan sebabnya banyak sangat kaki skodeng aku. Famous sangat. Kan! 

Okay, balik pada cerita yang aku nak share kat sini. Let's call her Fulanah. So, basically, this girl was someone that is quite close to me. Kira dulu-dulu lah kan memang suka share masalah dengan dia. Dan tiba-tiba, lepas sesuatu tragedi. Dia macam berubah sikit. Bukan sikit actually, a lot. Trust me, mula-mula je korang excited nak kawan dengan dia. Bila dah lama sikit, you'll be sorry! Eh, terspeaking banyak sangat pulak. Sorry makcik, sorry pakcik. EHEH.

Insiden yang terbaru, kira kat tempat kerjalah. Aku dengan pakwe si Fulanah ni memang rapat sikit. Kiranya kitorang memang kamcenglah. Kamceng keh? HAHA. Bolehlah tapi dia nih mulut serupa perempuan. Suka lagakan orang. Okay, sambung. Kira dia suka nak mengusik aku depan Fulanah nih. Memang aku perhatikan Fulanah nih. Berubah selalu muka dia. 

Haritu time cuti start, aku dengan pakwenya ni main game bola kat Facebook tu. Send request, pastu selalu call pasal team, strategi game semua. Satu hari, si Fulanah ni mesej aku tanya boleh mintak tolong tak? Aku tanya balik tolong ape. 15 minutes later, dia send," Block fb aku". Terdiam. Tanya kenapa. Sampai hari ni aku tak dapat reply. As the conclusion, dia jealous pakwe dia dok contact aku pasal game. WTF!!! HAHAHA. Tak sangka perangai dia macam tu. Nak je cakap, aku dah kawen lah weii. HEHE. Tapi biarlah dia, kata dah dewasa, tapi akal masih budak-budak. Malas nak layan. Okay, tu je nak cerita. 




Adiossa~~

No comments:

Post a Comment