Kelik-kelik :)

Tuesday, February 19, 2013

Kerja, kerja

Salam guys!!

Wah, lama tak update blog nih. Agak banyak hal-hal yang aku kena hadapi sekarang. HOHO. But, its okay. Still can handle them. Aiyoo, lupa dah nak tulis apa tadi. HAHA. So, how's my life now?? Masih lagi dalam pencarian apa itu kehidupan. Well, hidup aku sekarang agak terumbang-ambing sekarang. Susah nak hidup sendiri. 

So, sekarang, aku masih lagi on the way mengisi borang. Borang apa? HAHA. Borang kerja je pun. Harap-harap dapat kerja situ. Tak kisah pun. Asalkan halal dan boleh langsamkan hutang aku. HEWHEWHEW. Ingat aku belum cukup dewasa lagi ke nak ada hutang nih. Nama pun along. WAKAKA. Takda kena mengena langsung. Sodeh!!

Let say if I do get the job, aku bakal duduk rumah makcik aku AKA rumah dak Aman. Tapi, aku tak risau dah sebab kami dah baik. InsyaAllah, we'll both be best buddy ever. Cuma satu je mak aku pesan sebab mak aku dah tau pasal kami. EHEH. Dia kata duduk sana jaga diri takut jadi apa-apa hal kan. InsyaAllah, selagi Allah jaga, kami berdua jaga ikhtilat kami. Tapi, aku pun takut-takut jugak. Kalau-kalau jadi apa-apa. Simpang~~~

Jadi, apa-apa nanti, aku check-in la kat sini ... Muehehehe





Adiosa~~




p/s :: Takut untuk diinterview . Mudah-mudahan segalanya sempurna . Pheww n_n

No comments:

Post a Comment