Kelik-kelik :)

Wednesday, February 13, 2013

Dia pun sama

Salaam,

Tau tak? Hari ni aku rasa macam nak pecah hati aku ni. Aku taktau nak cakap macam mana. Tapi, insan yang aku sanjung dari zaman sekolah dulu. Seorang lelaki yang buat aku jatuh hati dengan tutur katanya yang lembut dan sifatnya yang sopan. Rupanya ada sisi dia yang aku taktau. Malas nak cerita detail sangat sebab ini aib manusia. 

Cuma nak kata yang dia memang betul-betul dah buat aku hilang kepercayaan dekat lelaki. Dia juga dah melengkapkan tekaan yang aku bahawa 98% lelaki di dunia ni tak boleh nak dipercaya. Dia juga manusia yang buatkan kebencian aku dekat species lelaki semakin membuak-buak. 

Aku rasa menyesal bila ingat balik kenapa aku boleh jatuh hati dengan dia. Dia cuma buat baik sebab nak tutup hal dia je. Yang aku pulak, bodoh. Percaya mengkhinzir buta je. HAHA. Sekarang, aku nak fokus benda lain. Aku serahkan tentang jodoh bodoh ni semua kat parents aku. Malasnya nak hidup !!!!!!!!!!!!




Adiosa~~

No comments:

Post a Comment