Kelik-kelik :)

Monday, May 28, 2012

Kenapa aku jadi macam ni ??

Kenapa ye .. aku rasa sakit hati bila tengok sepupu aku borak dalam telefon. Aku tak tau kenapa time aku nampak dia borak mesra2 dengan awek dia agaknya, aku jadi macam sakit sangat. Sumpah, aku tak pernah rasa perasaan yang macam tu. Nak menangis sangat2 tapi time tu depan family aku, family dia. Takkanlah aku nak melalak pulak. So, aku tahan lah perasaan tu sebab esoknye aku nak balik. Buat2 tak kisah je lah. Yelah, dia bukannye pakwe aku pun nak jealous lebih2, ye dop ??


Btw, mungkin sebab kitorang selalu buat gurau benda2 kahwin, couple etc.. mungkin aku je yang terover excited pasal benda2 ni, then aku terambil serius kot. Haish, entahlah .. sampai sekarang aku tak boleh lupa pasal tu. Aku sangat tak kuat sekarang. Semangat aku macam makin kurang dah. Mungkin jugaklah yang aku dah sayang dengan dia. OMG, what the heck am i saying ??


Ya Allah, betul ke sangkaan aku ni ???????????????????????

No comments:

Post a Comment