Kelik-kelik :)

Sunday, May 6, 2012

Beginikah ??

Hai you alls .. 


Wah, lama sangat tak "ngapdate" blog aku ni .. well, i'm busy with my study and final exam of course .. So, tajuk post aku tu memang tak ada kena mengena dalam ini gambar .. haha .. well, i dont know what title should i put up there ..!
Oh ya, tau tak sidia tu dah gemuk sekarang .. yelah untunglahkan .. mesti dah ada orang jaga dia .. aku ni dia tak nampak .. hahaha .. tacing plak tetibe .. langsung takde motif .. hohoho .. but seriously, my mind was always about him .. wahhhhh .. apa yang gua merapu pepagi buta cenggini nih .. harharhar ..
Aku dapat anak buah baru lagi .. baby boy kate ko .. seperti bayi-bayi yang dah besar sekarang .. aku akan cuba buat dia rapat dengan aku, muahahahaha *gelak jahat sampai tertelan mic* .. sadis sungguh !!


New question dalam otak aku sekarang ni .. budak2 engines kat tempat aku memang suka pilih kawan ke ??  Tetibe soalan tu berlegar2 kat kotak otak aku yang penuh chlorox ni .. betul ke ejaan tu .. lantak, haha .. pelik sungguh .. 
Another question are .. kenapa ramai sangat yang fikir pasal nak kahwin ni ..?  Pusing sini, kahwin .. pusing sana, kahwin .. apakah ??
Huh, aku takde idea nak tulis ape sebenarnya .. *see, aku tipu, dah banyak type tapi kata xde idea* .. meraban gile aku ni .. hahaha


lenkali aku tulis lagi la yek .. gerak dulu, be ..
adiowssa ..

No comments:

Post a Comment